فیلم آموزش الکترومغناطیس ویژه کنکور ارشد و دکتری

اساتید برتر
دسترسی نامحدود
یادگیری در همه جا
سرفصل های دوره
پرسش و پاسخ با استاد
آزمون
نظرات

درس الکترومغناطیس مفهومی ترین و قابل درک ترین درس رشته مهندسی برق است زیرا بسیاری از قضایا و قوانین این درس در زندگی روزمره قابل لمس است .دانشجویان با اصلاح نگرش خود نسبت به این درس و پیشگیری روش مطالعه صحیح میتوانند در کوتاهترین زمان ممکن درصد بالایی از این درس کسب کنند و موفقیت خود را تضمین نمایند.

در این فیلم آموزشی بر خلاف سایر منابع موجود برای الکترومغناطیس که به جنبه های ریاضی این درس پرداخته اند به ظرافت‌ها و مفاهیم فیزیکی این درس توجه بیشتری میشود که با درک این مفاهیم به راحتی میتوانید به تست‌های کنکور ارشد و دکتری پاسخ دهید.

هدف اصلی این فیلم آموزشی شبیه سازی یک کلاس حضوری است و مشاهده این فیلم  شما را از مطالعه هر منبع دیگری برای این درس بی نیاز میکند.

درس الکترومغناطیس یک درس علوم پایه ای بوده و مطالب این درس غالبا به شکل قانون میباشد که نیازی به اثبات ندارند.بسیاری از روش های بیان شده در طول فیلم حاصل حدودا 20 سال تجربه تدریس  در کلاس های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری میباشد که باعث کوتاهتر شدن حل مسئله میشود.

شایان ذکر است فقط مفاهیم اولیه این درس مورد نظر طراحان کنکور میباشد  که این مفاهیم به ساده ترین شکل ممکن تدریس شده اند همچنین سوالات این درس قالب مشخصی دارند به نحوی که با بررسی سوالات چند سال اخیر مشاهده میشود بیش از 80% سوالات این درس تکراری میباشند.

در طول فیلم 330 تست ککور کارشناسی ارشد و دکتری نقد و بررسی شده و پاسخ داده میشود که  در هیچ کلاس حضوری امکان حل این تعداد تست وجود ندارد.

با خرید این فیلم اموزشی میتوانید در کلاس رفع اشکال آنلاین به صورت رایگان شرکت کنید.

استفاده از این کلاس انلاین بسیار ساده بوده و با کامپیوتر و هر دستگاه اندریدی امکان پذیر است.

مقدمه
1

در این کلاس آنلاین با یک مثال نحوه صحیح مطالعه الکترومغناطیس آموزش داده شده.(این فیلم را از دست ندهید)

فصل ۱
2
بخش ۱ فصل ۱ (نمایش رایگان)
01:45:32 ویدئو

3
بخش 2 فصل ۱ (نمایش رایگان)
01:27:10 ویدئو

4
بخش ۳ فصل ۱ (نمایش رایگان)
01:20:22 ویدئو

5
بخش 4 فصل ۱ (نمایش رایگان)
01:42:52 ویدئو

6
ادامه فصل ۱ (نمایش رایگان)
ویدئو

توصیه میشود برای دانلود نرم افزار اینترنت دانلود منیجر را تصب نمایید.

لینک گروه تلگرام (برای جزئیات اینجا کلیک کنید)
فایل

برای دریافت لینک گروه روی دکمه "دانلود" راست کلیک کنید و "'open in new window'' را بزنید گروه فقط مختص دانشجویان دوره میباشد.

فصل‌های 2 تا 9
فصل ۲ تا ۶
فایل

فصل ۷ ، ۸ و ۹
فایل

بخش 5 فصل 2
فایل

مشکل صدا در این بخش حل شده

بخش ۲ فصل ۳
فایل

مشکل صدا در این بخش حل شده

دوره های استاد