فیلم آموزشی ریاضیات مهندسی ویژه کنکور ارشد و دکتری

اساتید برتر
دسترسی نامحدود
یادگیری در همه جا
سرفصل های دوره
پرسش و پاسخ با استاد
آزمون
نظرات

درس ریاضیات مهندسی با اهمیت ترین درس هر شاخه از مهندسی میباشد که پیش نیاز بسیاری از دروس دیگر نیز است.درک مفاهیم این درس کمک شایان به درک مفاهیم سایر دروس مهندسی مینماید، همچنین بدون درک مفاهیم ریاضی و تسلط کافی بر آنها پیشرفت در زمینه های کاربردی دیگر از قبیل کنترل،مخابرات،مهندسی پزشکی و  سایر علوم امکان پذیر نیست.افرادی که از دانش ریاضی قوی برخوردار هستند به راحتی میتوانند در زمینه های تولید علم مهندسی و ارائه مقاله و پایان نامه و تز دکتری سرآمد باشند.

تسلط بر این درس علاوه بر اینکه تاثیر به سزایی در کسب نتیجه مطلوب تر در کنکور کارشناسی ارشد و آزمون دکتری دارد،در مقاطع تحصیلی بالاتر همچنان با این درس سر و کار خواهید داشت. هدف اصلی این فیلم آموزشی شبیه سازی یک کلاس حضوری است و مشاهده این فیلم  شما را از مطالعه هر منبع دیگری برای این درس بی نیاز میکند.بسیاری از روش های بیان شده در طول فیلم حاصل حدودا 20 سال تجربه تدریس  در کلاس های آمادگی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری میباشد که باعث کوتاه تر شدن حل مسئله میشود.

در طول فیلم ۶۳۶ تست از رشته های مهندسی برق،مهندسی کامپیوتر،مهندسی مواد،مهندسی مکانیک،ابزار دقیق،دکتری مخابرات،دکتری مکانیک… نقد و بررسی شده و پاسخ داده میشود که  در هیچ کلاس حضوری امکان حل این تعداد تست وجود ندارد.

با خرید فیلم آموزشی میتوانید در کلاس های آنلاین رفع اشکال به صورت رایگان شرکت کنید و یا فیلم ضبط شده کلاس آنلاین سال قبل را به صورت رایگان مشاهده کنید.

استفاده از کلاس انلاین بسیار ساده بوده و با کامپیوتر و هر دستگاه اندریدی امکان پذیر است.

فصل اول
1
بخش ۱ فصل ۱ (نمایش رایگان)
01:30:48 ویدئو

2
بخش 2 فصل ۱ (نمایش رایگان)
01:08:33 ویدئو

لینک گروه تلگرام (برای جزئیات اینجا کلیک کنید)
فایل

برای دریافت لینک گروه روی دکمه "دانلود" راست کلیک کنید و "'open in new window'' را بزنید گروه فقط مختص دانشجویان دوره میباشد.

فصل ۲
5
بخش 1 فصل 2 (نمایش رایگان)
01:44:56 ویدئو

6
بخش 2 فصل 2 (نمایش رایگان)
01:40:59 ویدئو

فصل ۳ و ۴
7
فیلم فصل ۳ و ۴ (نمایش رایگان)
ویدئو

8
بخش ۲ فصل 3 (نمایش رایگان)
00:58:59 ویدئو

فصل 5 تا ۱۴
فیلم فصل ۵ تا ۱۴ این بخش نیاز به سریال دارد
فایل

فصل 15 تا ۲۰
فیلم فصل 15 تا ۲۰
فایل

جزوه نیمه آماده
فایل

فصل 7 فیلم نکته و تست
فصل انتگرال مختلط از فیلم نکته و تست
فایل

مشاهده فصل 7 فیلم نکته و تست ریاضی مهندسی برای دانشجویانی که فیلم نکته و تست ریاضی مهندسی را خریداری نکرده‌اند خالی از لطف نیست.

دوره های استاد