دانلود رایگان حل تشریحی سوالات ریاضی مهندسی کنکور دکتری 96 سراسری رشته مهندسی برق مخابرات

دانلود رایگان حل تشریحی سوالات ریاضی مهندسی کنکور دکتری 96 سراسری رشته مهندسی برق مخابرات

با آرزوی موفقیت برای  داوطلبین آزمون دکتری 96

طبیعی است موضوعی که بلافاصله پس از برگزاری آزمون ذهن داوطلبین هدفمند  را درگیر مینماید پاسخ تشریحی سوالات آزمون خواهد بود.

گروه آموزشی نونگرش همچون سال گذشته اقدام به انتشار پاسخ تشریحی و همچنین فیلم نقد و بررسی سوالات آزمون دکتری مهندسی برق مخابرات 96 بلافاصله پس از دسیابی به سوالات کنکور نموده است، بدین  منظور که داوطلبین عزیز مرجع مناسبی برای  مقایسه پاسخ های خود با پاسخ صحیح در اختیار داشته باشند و بتوانند پیش بینی مناسبی از عملکرد خود در آزمون دکتری نمایند.

با توجه به ایده گرفتن طراحان کنکور کارشناسی ارشد از سوالات آزمون دکتری، سوالات این آزمون محک مناسبی برای داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد خواهد بود، لذا توصیه میشود داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد مهندسی برق 96 پیش از مشاهده پاسخ آزمون دکتری 96 حتما شخصا به سوالات پاسخ دهند. زیرا این سوالات معیار استانداردی برای سنجش آنها خواهد بود.

 

در این قسمت میتوانید پاسخ تشریحی و فیلم نقد و بررسی سوالات ریاضیات مهندسی آزمون دکتری مهندسی برق 96 که توسط استاد محترم دکتر عباس شفیعی آماده شده را دانلود نمایید.

 خواهشمند است در صورت اشتراک گذاری فقط از لینک مستقیم به این سایت استفاده نمایید.

لینک دانلود پاسخنامه تشریحی سوالات ریاضی مهندسی دکتری برق مخابرات 96  این 10 سوال در سایر گرایشها نیز مشترک بوده

[ddownload id=”2485″]

دانلود 5 سوال غیر مشترک ریاضی مهندسی دکتری برق الکترونیک و دکتری مکانیک 96

[ddownload id=”7979″]

نونگرش

مطالب مرتبط

1 دیدگاه برای دانلود رایگان حل تشریحی سوالات ریاضی مهندسی کنکور دکتری 96 سراسری رشته مهندسی برق مخابرات

    با سلام خدمت شما،

    امروز نتایج آزمون دکتری اعلام شد و متاسفانه همونطور که انتظار داشتم سوال دوم ریاضی با همون گزینه غلط تایید شد، البته بنده سابقه این موضوع رو دوسال پیش هم داشتم که بعد از اینکه نتایج اعلام شد مجدداً به سازمان سنجش نامه نوشتم و کلی پیگیری کردم تا نهایتاً قبول کردن که سوال اشتباه بوده و بهانه سازمان هم این بود که سوالات برای هر گرایش دکتری بصورت تخصصی از دروس کارشناسی ارشد طرح میشه و ما در این زمینه بی تجربه هستیم، ولی در حال حاضر نمیدونم چه بهانه ای برای این اشتباه فاحششون وجود داره، ریاضیات مهندسی درسیه که سازمان سنجش حدود 30 سال تجربه طراحی سوال در این درس رو داره، فقط باید گفت مایه تاسفه

      مدیریت :

      با سلام
      بله متاسفانه اولین بار نیست که سوالا غلط حذف نمیشه، اعتراض ها هم ظاهرا نتیجه نمیده

    ناصر :

    سلام.خسته نباشید..دکتر شفیعی سوال دوم دکتری برق 96 رو گزینه 4 اعلام کردن که تو کلید ارائه شده سازمان سنجش گزینه 2 گزینه درست اعلام شده..فکر کنم ایشون تو حل این سوال یه اشتباه کوچیکی داشتن..در ضمن از ایشون به خاطر حل سوالات و قرار دادنش تواینترنت نهایت سپاس رو دارم

      مدیریت :

      با سلام

      مطمئن باشید گزینه اعلام شده توسط سازمان سنجش غلط است. روش حل سوال و محاسبات دکتر شفیعی کاملا درست است در کامنت های قبلی هم به این موضوع اشاره شده
      اگر دانشجویان به اندازه کافی به کلید اولیه سازمان سنجش اعتراض کرده باشند سازمان سنجش این گزینه را اصلاح خواهد کرد.

      مشابه سوالات ریاضی مهندسی آزمون کارشناسی ارشد سال گذشته که دکتر شفیعی صورت سوال اول را بلافاصله بعد از آزمون غلط اعلام کردند که سازمان سنجش نیز متعاقبا سوال اول ریاضی مهندسی را حذف مثب کرد.

    fateme :

    سلام استاد وقت بخیر
    با تشکر از زحمات شما
    دفترچه دکتری الکترونیک حاوی 15 تست ریاضی مهندسی بود و علاوه بر سوالات بالا 5 تست بیتر داشت
    ممکنه حل اونها را هم روی سایت قرار دهید ..

    باتشکر

      مدیریت :

      با سلام

      در روز ازمون دفترچه ای که به دست ما رسید مربوط بخ دکتری مخابرات سیستم 96 بود که دکتر شفیعی لطف کردن و بلافاصله بعد از اینکه سوالات را مشاهده کردن پاسخ تشریحی این سوالات را در اختیار ما قرار دادند.

      در حال حاضر مشغله ایشون زیاد هست و درگیر اماده کردنه فیلم های نکته و تست هستند.
      ولی در یک ماه قبل از کنکور ارشد 96 علاوه بر دکتری رشته مهندسی برق سوالات ریاضی مهنددسی سایر رشته ها که پاسخ تشریحی انها منتشر نشده را پاسخ خواهد داد

    علی :

    با سلام و تشکر از شما

    متاسفانه جواب سوال 2 ریاضی رو گزینه 2 اعلام کردن، البته من هم اعتراض نوشتم امیدوارم که تصحیحش کنن، هرچند بنده سابقه خوبی در این زمینه از سازمان سنجش ندیدم.

      مدیریت :

      باید دانشجوها اعتراض کنن گزینه 2 قطعا غلط هست

    علی :

    با سلام مثل اینکه سازمان سنجش سوال ۲ رو گزینه ۲ زده …اشتباهی رخ داده مثل اینکه من اعتراض دادم لطفا شما هم بررسی کنید و نتیجه رو بگید…دوستان نیز اعتراض نمایند

      مدیریت :

      با سلام

      در سوال دوم ریاضیات مهندسی گزینه 4 درست هست و متاسفانه سازمان سنجش در کلید اولیه اشتباها گزینه 2 را به عنوان پاسخ صحیح اعلام نموده.

    حیدر :

    با سلام؛

    روزهای بسیار خوبی برای نونگارش پیشبینی می کنم

    روند کار و سرعت عالیه

    در خصوص سایر گروه ها اقدام به حل سوالات ریاضی مهندسی نمی فرمائید؟

      مدیریت :

      با سلام سر فرصت سوالات سایر گروها نیز پاسخ داده میشه

نظر:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.